A Budweiser, como patrocinadora oficial da turnê do Rolling Stones e Iron Maiden, tinha milhares de ingressos para distribuir pra galera. Mas como garantir que só quem é fã de rock de verdade poderia curtir os shows na faixa? Criamos um desafio para quem tem atitude rock 'n' roll e talento pra música: uma geladeira de Bud que só se abria para quem detonasse no Guitar Hero tocando as músicas das bandas. O detalhe é que apenas quem completasse 100% da música sem errar levaria os ingressos pra casa. A geladeira rodou bares e supermercados de todo o Brasil premiando milhares de fãs.
EN/US
BUDWEISER THE ROCK FRIDGE
Budweiser, as the official sponsor of the Rolling Stones and Iron Maiden tour, had thousands of tickets to give away. But how could we guarantee that only real rock fans would be able to enjoy the concerts? We created a challenge for those with a rock 'n' roll attitude and a talent for music: a Bud fridge that would only be opened to those who could play the bands' songs on Guitar Hero. The detail is that only those who completed 100% of the song without making a mistake would take home the tickets. The fridge toured bars and supermarkets all over Brazil, rewarding thousands of fans.
Back to Top