A Dori tinha a necessidade de rejuvenescer a marca e se aproximar do público infantil e pré-adolescente, que são alguns dos seus principais consumidores. Para isso, a gente foi diretamente até o target através do território dos games. Nasceu assim a Rota da Diversão Dori, um game no formato "corrida infinita", onde o objetivo é coletar o maior número de guloseimas Dori por um cenário lúdico e cheio de obstáculos. O game rolou durante o mês de outubro em duas fases diferentes, Dia das Crianças e Halloween, datas com forte apelo e conexão com o público. Foram mais de 65 mil downloads.
EN/US
DORI THE FUN ROUTE
Dori needed to rejuvenate the brand and get closer to children and pre-teens, who are some of its main consumers. To do this, we went directly to the target through the games territory. This is how Rota da Diversão Dori was born, a game in the " endless runner" format, where the aim is to collect as many Dori sweets as possible in a playful scenario full of obstacles. The game ran during the month of October in two different phases, Children's Day and Halloween, dates with a strong appeal and connection with the public. The game was a big hit, with more than 65,000 downloads and up to 4,000 simultaneous players.